2011. július 21., csütörtök

12. nap: Castrojeriz-Carrion de los Condes

A 12. nap:
Ez a nap... HIHETETLEN.:)
6-kor mar uton voltam... Egy nagyon meredek hegymenettel kezdtem, aztan ugyanaz meredeken le, es ezutan jon a par napi teljes siksag.... Egyebirant hulyesegeket irtam tegnap a megyekkel kapcsolatban. Mivel az elso volt Navarra, a masodik La Rioja, es azota Burgos-t is elhagytuk (asszem ez is kulon megye). Es ott, a hegy tetejen kezdodott Palencia.:) (amit nem igazan ertek , hogy most olyanban (is?) vagyok, hogy Castilla y Leon. Hogy ez most kulon megye, vagy ez hogy van, azt nem tudom...)
Vegig teljesen egyedul mentem, olyannyira, hogy mar azt hittem, nem jo fele jovok... Ma csak ritkan jelentek meg bicosok.
Ma gyerekek megdontottem a csucsomat. 44,1 km-t mentem. Majdnem vegig hihetetlen sebesseggel szedtem a labam, asszem a teljesitesi vagy hajtott, es ekorul jartak a gondolataim is. Hogy megcsinalom, akkor is megcsinalom!:D
Na de volt egy holtpont, kb 8 km-rel a vege elott, mikor ugy ereztem, eltevedtem... ment arra jelzes, de olyan volt, mintha a szallast tartalmazo varosokat direkt kikerulo, "camino alternativo" lett volna. onnantol kezdve szep lassan mentem tovabb, es veeegre beertem ide, Carrion de los Condes-be.
A vicc, hogy 3 szallas van. Ebbol kiderult, hogy egy mar megszunt, es a masodik ketto total full. Na oke.... valami csak lesz. Erre elmegyek egy ter mellett, fiatalok zenelgetnek egy apacaval (az a ket szallas ilyen... templomi, es apacak tartjak fenn. Azt hiszem adomanyosak.), egy lanty odaszokken mellem, hogy segithet-e. Hat mondom igen... Kiderult, hogy holland, tok jo, mert tudtunk angolul beszelni, es az is kiderult, hogy a varosban van egy monostor, ami ha a szallasok tele vannak, neha szokta engedni, hogy ott is aludjanak zarandokok.
Es nem hiszitek el..... IGEN. :D ma ott alszom.:DDD
majd teszek fel kepet, de nem hittem a szememnek, mikor meglattam, hogy egy pici, EGYSZEMELYES, kulccssal zarhato szobat kapok.... :) penzt nem kertek, lehet ez is adomanyos.
Most itt vagyok, frissen, letusolva, orulok a fejemnek:D. megyek bevasarolni kajat, aztan meg fozni, az egyik szallasba, mert azt mondta a lany (O is oda tartozik, ilyen... onkentesszeru dologban van benne), hogy siman odamehetek fozni.:D ugyhogy a vacsi tejberizs lesz.:D alig varom! ma sem ettem tul sokat..... :)
na a kepek:

 a hegyrol visszatekintve

 elore nezve a hegyrol: Palencia tajai

idilli 

buza a vegtelensegig 

 micsoda luxus!!:D egyedul fogok ma aludni a monostorban.:D (ajtobol)

az ablakbol

5 megjegyzés:

  1. Castilla y León egy autonóm közösség, aminek az egyik tartománya Palencia. Bővebben itt olvashatsz róla:

    http://hu.wikipedia.org/wiki/Spanyolország_közigazgatási_beosztása

    VálaszTörlés
  2. csak ennyit: :)))))))))))))))))))))
    eszter

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zoltán!
    Klassz, hogy olvasod Adélt, és hogy hasznos infókkal támogatod útját!
    Köszönöm, és gratulálok a könyvedhez!
    egy 'nem aggódó' édesanya:)

    VálaszTörlés
  4. Kicsi Adél, már nagyon hiányzol, és ha belegondolok, hogy még legalább 3 hét Barcával:)...de mindig jó érzés tölt el, ha arra gondolok, milyen klassz dolog úton lenni, folyamatos mozgásban lenni, a szabadság ilyen magas fokát megélni!
    Csak így tovább, várjuk az élmények leírását, veled élvezzük az utadat.
    Jó utat mára és holnapra is!
    Puszi és ölelés:
    Anya
    A napraforgós kép olyan, mintha Van Gogh festette volna:)
    A végén még tejberizs undorod lesz..:)

    VálaszTörlés
  5. koszonom, Zoltan! az elolvasasat a linkednek kesobbre halasztom.:)

    Anya, nem lesz tejberizs undorom.... ez lehetetlen:DD

    VálaszTörlés