2011. június 30., csütörtök

Még 8 nap.

Most már itthon, végre letudva a legnagyobb kötelességet, a sulit.

A tervezett rendszeres edzés nem valósul meg olyan szinten, mint szerettem volna. De azért voltunk bicózni Nővéremmel, ezért ma az ülés valóságos kínszenvedés volt szegény feltört hátsómnak...
Szóval emiatt kicsit felhős a hangulatom.

A cuccom súlyban valószínűleg meg fogja kicsit haladni a 10 kg-ot. Az előző lista módosult egy árnyalatnyit: van pár dolog, amit mellőzök, viszont vannak, amik utólag kerültek terítékre, és fontosnak ígérkeznek.

A Pásztón is beszerezhető dolgokat sikeresen megvettem, voltam szoláriumban (de még mindig hihetetlen fehér vagyok.... next time --> tomorrow), kinyomtattam a jegyeket, és seregszemlét tartottam az eddig már meglévő cuccok fölött. Jaj és sikerült elintéznem interneten az utólagos poggyászdíj-vételt is, ez sokat dobott a kedvemen.:)

Holnap tervbe van véve a decathlon (túrabotok+vízhólyagmegelőző krém - sok jót írtak róla fórumon), szolárium, a Camino-n elhelyezkedő települések listájának kinyomtatása, valamint a zenék összegyűjtése, amiket viszek hallgatni.

Hétfő: fül-orr-gégészet. Az orrom vizsgálatot igényel, valami baj van vele.:( Salgótarjánba kell mennem, és utána találkozóm is van, szóval az a nap kitöltve.

Még van egy jó pár dolog, amit be kell szereznem (bicska, gázspray), ezenkívül el kell intézni a biztosítást, és a pénzváltást.... Lenne teendő tehát bőven. És idegesít, mikor holtidő van, és ülnöm kell tétlenül.

Belegondoltam, hogy egy hónap.... és kezd körvonalazódni a súlya. Kicsit megrettentem az egésztől. Vajon végig fogom tudni csinálni? Sikerülni fog balesetmentesen megérkezni?......
Nagyon szeretném bebizonyítani magamnak, hogy képes vagyok rá. Persze ha bármi közbejön, nem fogja elvenni az életkedvem.:) Csak hogyha sikerül, az........ azt most még nem tudom, milyen felemelő érzés lehet.:D

Most megyek. Jóéjt!

5 megjegyzés:

  1. Szia Adél!!!! végre megtaláltalak a Google jóvoltából, nagyon örvendek.
    képzeld, vasárnap hajnalban én is utazom el Németországba, Regensburgba és ott ülök egy hetet, úgyhogy lehet nem fogom tudni elolvasni a blogodat mindennap.
    szeptember elsején végül megyek egy évre ugyancsak Németországba, de ezúttal Furtwangenbe( a Fekete erdő közepében van:P) ha netalán nem találkoznánk mielőtt elhúzok huzamosabb időre, akkor legyél ügyes, kitartást, meglátod, hogy jó lesz. írd majd meg a Skype-címedet, kérlek, azon majd, ha van kedved beszélhetünk:)
    akkor tehát, jó utat, jó sulizást majd, és remélem, még látlak.
    sok- sok puszi,
    Ági

    VálaszTörlés
  2. óóó Ágica!! akkor nagyon szuper lesz Neked is az elkövetkezendő pár hét... :) semmi baj, hogy nem fogsz mindennap olvasni:D a főcél ezzel a bloggal az, hogy ne kelljen telefonálnom, és Anya így is tudjon rólam.:) viszont.... szeptember elsejéig nagyon valószínű, hogy nem fogunk tudni találkozni..... :((( én nagyon örülök Neked, hogy mész ki (de amúgy.... milyen célból is??) , csak nagyon sajnálom, hogy nem fogunk tudni találkozni... :( fb-n küldöm majd a skype-címemet:) Neked is jó utat, meg minden jót majd ott a germán messzeségbe... de szeptemberben legkésőbb úgyis még beszélünk:)
    puszillak! :*

    VálaszTörlés
  3. Szia Adél! Én is követlek hűségesen amíg tudlak. Jó utat neked és vigyázz magadra!!! :) Koky

    VálaszTörlés
  4. Szia Koky! oo nagyon koszonom! Nem is gondoltam, hogy Hozzad is eljut a blogcim... :)

    VálaszTörlés
  5. drága Adél, most látom, mit írtál:) köszönöm, hogy támogatsz:D Németországba önkénteskedni megyek, egy iskolában fogok ügyködni, gyerekeknek kell segítenem majd házi feladatot írni meg hasonlók:P napi 8 órát kell úgymond " dolgoznom" és még szeretnék valami part-time job-ot is találni magamnak, kis extra jövedelem nem árt, főleg ha hétvégeken meg ünnepekkor utazgatni is szeretnék. Télen lesz Berliben Taizes találkozó. Arra nagyon szeretnék menni, Koky is tervezi. hogy elmenjen. ha neked is izgatja a fantázádat, találkozhatnánk ott. ha jelentkezel önkéntesként, akkor biztosítják neked az ellátást, azt hiszem, akkor csak az utat kell fizetned. nem tudom. Koky szerintem bővebb információkkal szolgálhat neked. kitartást, mindig, mindig. puszillak:)

    VálaszTörlés